Veel gestelde vragen

Hier zijn een aantal veel gestelde vragen in verband met onze verhuisdiensten.

Kan ik per overschrijving of met bancontact betalen?

Wij aanvaarden enkel een contante betaling. Met overschrijving en bancontact kan je dus niet betalen.

Kan ik op zondag verhuizen?

Ja, maar dan wel aan een tarief van 200% t.o.v. het tarief van maandag t.e.m. zaterdag.

Moet ik alles zelf inpakken?

Je kan bij ons een inpakservice huren aan €35/uur.

Als mijn verhuis korter dan 3 uur duurt, betaal ik dan minder?

Nee, 3 uur is het minimum dat betaald moet worden.

Moet ik naar jullie kantoor komen om mijn verhuis te reserveren?

Nee, je kunt je verhuis per mail reserveren of telefonisch. Kantoorbezoek enkel op afspraak.

Zijn de prijzen BTW inclusief?

Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Hoe worden de werkuren berekend?

De werkuren starten van vertrek aan ons magazijn (Stadsheide te Hasselt) tot terugkomst aan ons magazijn te Hasselt.

Worden er vervoerskosten aangerekend?

Voor verhuizingen binnen Limburg tellen we geen extra vervoerskosten.

Hoe lang op voorhand moet ik mijn verhuis reserveren?

Je reserveert je verhuis best minimaal 2 weken op voorhand. De zaterdagen en vooral de laatste zaterdag van de maand zijn snel volzet.

Hoe groot is de verhuiswagen?

De meubelbak (=20m3) is 4m20 diep, 2m20 hoog en 2m breed.

De inhoud van de camion is 2x de inhoud van de meubelbak.

Nog steeds een vraag? Laat het ons weten.

Voor meer info, kan u ons contactformulier invullen!